Prečo je Milka M-joy poriadny kus čokolády? Toľko orieškov v jednej čokoláde a navyše padne presne do ruky. Určite ich odmeriavajú s maximálnou presnosťou.
Toľko slová z reklamy na úžasnú čokoládu, na výrobu ktorej doja mlieko fialové kravy spásajúce trávu z alpských lúk,... bla bla bla
Reklama nám masíruje mozgy. Denno-denne. Niekomu úspešnejšie, niekomu menej. Sú reklamy, ktoré pokojne, inteligentne a s dávkou chytrého nápadu opisujú svoj produkt. Sú reklamy, ktoré na báze úplne odlišnej, nesúvisiacej myšlienky ukážu ľahko pochopiteľnú a ešte lepšie zapamätateľnú analógiu s reklamovanou kvalitou. Atakďalej, atakďalej.
No a sú aj reklamy, ktoré doslova trepú hlúposti, len aby zaujali. V tomto prípade vymývajú mozgy dobre vybranej cieľovej skupine, ktorá ešte celkom nevníma logiku v reklame pokrútenú. A tá bude ešte hodnú chvíľu presvedčená o tom, že čím viacej orieškov, tým poriadnejší kus čokolády. Z čoho vyplýva, že najsamväčší kus čokolády je vtedy, ak z papiera vybalíme len samé oriešky. Odmerané s maximálnou presnosťou.
P.S.: Ešte jedna logika z alpských lúk:
Ementál je syr, ktorý má diery. Čím viac je syra, tým viac je v ňom dier. Čím viac je dier, tým menej je syra. Z toho vyplýva, že čím viac je syra, tým menej je syra.