reklama

Telekomunistická odysea 1, alebo ako naučiť monopol počúvať hlas ľudu

Nasťahovali sme sa do bytu, v ktorom bola nainštalovaná pevná telefónna linka. Rozhodli sme sa, že si ju necháme a po nejakom čase sme si zmysleli, že chceme aj internetovať. Pre začiatok práve vďaka pevnej linke. A tu kdesi začala naša telekomunistická odysea.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Povedali by ste, že práve tu sa to malo skončiť. Užívateľ má telefón, internet, môže telefonovať, môže internetovať, no a stačí platiť účty. Otvoríte svoj účet v banke, aby si mohol Telekom (aj keď vtedy sa tak ešte nevolal) sťahovať mesačné platby,…

Áno, ale... Všetko bežalo, ako som napísal. My sme služby využívali, Telekom posielal faktúry, peniaze automaticky odchádzali z nášho účtu na účet Telekomu a bol kľud. Až do času, keď si monopol povedal, že sa bude správať schizofrenicky a tváriť sa, že iná firma poskytuje telefonovanie a iná internetovanie. Odrazu prišli faktúry dve, ale z banky neodišli peniaze ani za jednu. Každá z faktúr mala byť totiž zaplatená na iný účet a doteraz neviem, kde sa to zaťalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekoľko mesiacov sme sa snažili odťať zaťaté a zariadiť všetko tak, aby sme nemusel behať po poštách a infoteloch a platiť šeky kešom. V banke sme urobili všetky kroky preto, aby boli obe faktúry platené automaticky. Nešlo to. V Telekome sme hľadali chybu, tam tiež nebola. Čo pokus, to omyl.

Dokonca som v istej adrenalínovej chvíli vyhŕkol na postaršiu infotelistku, že asi najjednoduchšie bude zrušiť pevnú linku aj s internetom. Môžete hádať trikrát, aká bola jej odpoveď. Že vraj NECH SA PÁČI! Šokovaný som si zobral späť všetky papiere a rozhodol sa urobiť rázny krok.

Sadol som si za počítač, pripojil sa k internetu a zabrowsil na www-stránku Telekomu. Vyhľadal som si zákaznícky formulár, popísal v ňom celý svoj problém a odoslal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ZAČALI SA DIAŤ VECI! Najprv som dostal spätnú väzbu, že sa na problém pozrú a dajú mi vedieť. Dali. Dali mi vedieť, že nevidia problém, že ten musí byť v niekde banke. Zopakoval som chlapíkovi, čo všetko som preskákal a ako dlho sa snažím o nápravu. Asi pre istotu sa ešte raz opýtal, v čom je problém.

Mal som už plné zuby mlieť en-plus-prvý krát to isté, tak som to zjednodušil:
Nepotrebujem dve faktúry na dve služby od jednej firmy. Posielajte mi jednu jedinú faktúru, kde mi zrátate všetko, hlavne nech s tým nemá banka problémy.

Neviem ako, ale práve tu sa toto moje trápenie skončilo. Chodí mi jedna jediná faktúra, sú na nej úplne všetky položky, za ktoré mám Telekomu platiť a peniaze tečú automaticky.
Holt – v jednoduchosti je krása! Len škoda, že zákazník musí byť tak dôrazný a musí atakovať niekoľko (tele)komunikačných úrovní.

Gabriel Pavlík

Gabriel Pavlík

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

VŠ pedagóg - fyzik, pôsobí v Košiciach. Rád komunikuje s ľuďmi a skúma podstatu ich myslenia. Snaží sa vnášať do života dobrú náladu a pozitívne myslenie. Tvorí webstránky na báze myšlienky "v jednoduchosti je krása". Administruje web babetko.skgabriel.pavlik(at)gmail.com Zoznam autorových rubrík:  Formula 1Auto-MotoSúkromnéAntireklamaPhysis = prírodaNa zamyslenieTechnoNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu