reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriel Pavlík

Gabriel Pavlík

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

VŠ pedagóg - fyzik, pôsobí v Košiciach. Rád komunikuje s ľuďmi a skúma podstatu ich myslenia. Snaží sa vnášať do života dobrú náladu a pozitívne myslenie. Tvorí webstránky na báze myšlienky "v jednoduchosti je krása". Administruje web babetko.skgabriel.pavlik(at)gmail.com Zoznam autorových rubrík:  Formula 1Auto-MotoSúkromnéAntireklamaPhysis = prírodaNa zamyslenieTechnoNezaradené

reklama

Formula 1

Fangio? Senna? Schumacher?

Gabriel Pavlík

Fangio? Senna? Schumacher?

Kto je najlepší pilot v histórii Formuly 1? Otázka, ktorá pravidelne víri hladinu nálad medzi fanúšikmi tejto motoristickej šou, medzi fanúšikmi pilotov, tímov. A odpoveď?

  • 13. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 179x
  • 10
Nová F1: Ešte väčšia nuda

Gabriel Pavlík

Nová F1: Ešte väčšia nuda

Keď som pred pár rokmi tvoril web o Formule 1, sedel som za počítačom a celé preteky som mal o čom písať. K prvým pretekom tohto ročníka som si opäť privstal s optimistickou víziou, že by som mohol zhliadnuť zaujímavejšie preteky, ako doteraz. Žiaľ, opak bol pravdou. Tentokrát o priebehu pretekov nebolo čo písať.

  • 6. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 257x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu